zanim beda zdjecia

daje znak, ze zyje 😉 i zalaczam piekne balkanskie rytmy… Ten utwor poznalam dzieki pewnej przyszlej Pannie Mlodej tyle, ze w wykonaniu Nigela Kennedy’ego. Ale jak to ktos slusznie zauwazyl, ze brzmienie, ktore tutaj pokaze jest bardziej „moje” 😉

slowa wolnosci 😉 …

PS

dzis mialam cudowny dzien a jutro to juz bedzie przecudowny 😉 a pojutrze to az sie boje 😉

Niektorzy to chyba wiedza o co chodzi 😉

Related Posts with Thumbnails

4 comments

  1. Bardzo bardzo Wam dziekuje! Jakkolwiek to brzmi ale to z serca!
    Jedni dzis bawia sie od 19 na koncercie Radiohead a jedni u mnie 😉 dziekuje wszystkim tym co wybrali wieczor ze mna!
    I tym co juz od 24 dzwonia i pisza… nawet nie zdawalam sobei sprawe, ze tyle osob o mnie pamieta i w tak piekny sposob. Pamiec to dla mnie najpiekniejsze prezenty…

    PS
    ide na botox :d:DDD

  2. Ja wiem, ja wiem:)))
    I życzyć Tobie chcę milionów powodów do jednego z najpiękniejszych uśmiechów jakie znam i milionów w portfelu aby stać Cię było na botoks;)albo najlepiej tych milionów w wielkim worku świętego Mikołaja, który święto Ci zrobi codziennie i żeby ten "Mikołaj" był super przystojny i najlepiej już tak mu z ta dobrocią zostało i niech Ci ten "Mikołaj" da najpiękniejszą miłość na świecie i w ogóle…:)
    I mnóstwa inspiracji i masy genialnych pomysłów wpadających wraz z promieniami słonecznymi co rano do domu i… i……. kurcze Jula z całego serca naszego życzymy Ci wszystkiego co najpiękniejsze.
    Miłego dnia:*

  3. to już dzisiaj! 😀
    wszystkiego słonecznego, Piękny Rudzielcze 😀
    uściski mocne i gorące!

  4. no wiedzą, wiedzą i dużo słońca życzą a ze słońcem morza miłości, takiej bez końca 😉

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*