Sesja narzeczenska

dlugo oczekiwana sesja Moniki i Pawła 😉 bardzo Wam dziekuje!
To bylo pewne niedzielne popoludnie, upalne, duszne ale wszyscy dzielnie wytrzymalismy. Mimo, ze popoludnie to i tak zbyt goraco, slonce ostre az mozna bylo sie pociac 😉 ale dalismy rade! Nawet makijaz Moniki po wyjsciu z fontanny …. wytrzymal 😉 Pelne poswiecenie z Moniki strony 😉 2 sukienki, 2 pary butow! PROFI 😉
PS
zobaczymy jak bedzie na sesji slubnej 😉 ale to za rok… patrze a tu Monika wybiera dwie suknie 😀
a tak serio ostatnio wpadlam na pomysl, zeby sesja slubna w plenerze odbyla sie juz w luzniejszych ubraniach – oczywiscie dotyczy to Pana Mlodego. Zdjec w strojach skubnych ma sie z calego dnia a w plenerze mozna juz luzno, spodnie np lniane…? koszule tez luzniejsza a Mloda w pieknej smuklej, ciagnacej sie sukni….ach… 😉 no i juz mam pewna Pare Mloda, ktora sie wlasnie tak ubierze i Pan Mlody nie bedzie zle sie czul ze znow ten garnitur musi zakladac… 😀 oj bo cos zboczylam z tematu … 😉

do zbobaczenia! 😉

Related Posts with Thumbnails

6 comments

  1. o prosze moja imienniczka 😉

    Julia, jeszcze raz dzięki za cudowne zdjecia 🙂

    PS a butów miałam 3 pary 😀

  2. Julka-no czad !wszystko w tej samej kolorowej aczkolwiek delikatnej tonacji-dla mnie bomba! pozdroofki:P

  3. Pani Julio, zdjęcia są zachwycające. Całe szczęście, że nasza rodzima fotografia, dzięki taki zdjęciom jak Pni znacznie podnosi swoją jakość. Ja również trochę fotografuję, ale jest Pani dla mnie niedoścignionym wzorem.
    Pozdrawiam gorąco!!!

  4. No pięknie Monika przesłała mi link juz na poczatku wydawał się taki znajomy. Julia swietne zdjęcia!

    Marcin fotoBern

  5. nic, tylko pogratulować fotografowi modeli, a modelom fotografa 🙂

    pierwsze – kapitalne 🙂

    PS
    aha, Julia, przestaję tu zaglądać, nabawiasz mnie ciężkich kompleksów 😉

  6. Śliczne zdjęcia i obróbka… Brawo Julia !!!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*