Fotografia ślubna – Iza i Przemek ;)

to jeden z tych slubow, gdzie zdjecia robia sie same … gdzie sie przyjemnie pracuje i spedza czas. Warto bylo jechac az do Tarnowa 😉

Nie ukrywam, ze Iza milo mnie zaskoczyla,  dosc oryginalna fryzura na „Julie Tymoszenko” Nie bede sie rozpisywac bo dalam baaaardzo duzo zdjec, i jesli ktos ma slabe lacza to pewnie bedzie problem 😉 Wszystkie te zdjecia wybrala Iza z Przemkiem.

Iziu i Przemku, bardzo dziekuje, ze moglam z Wami byc!

Related Posts with Thumbnails

11 comments

  1. powtorze sie, 😉 nie jestem cudotworca. z pewnoscia, zdarza mi sie czasem widziec wiecej 😉 ale to wszystko dzieki otoczeniu, dzieki temu, ze mam dobre geny :DD. Wszystko sie z czegos bierze 😉
    bycie wrazliwcem to czasem przeklenstwo ale najczesciej to piekna cecha 😉
    tak czy inaczej milo mi czytac piekne rzeczy na temat mojej pracy…mnie samej. Mysle, ze proznosci mi nie brak ;)) a Wy moi drodzy, latacie mi te wszystkie moje prozne cechy 😉

  2. Świetne zdjęcia. Muszę przyznać, że Panna Młoda także fantastyczna. Pozdrawiam.

  3. ojno po godzinie mi się ściągnęło, ale warto było – zwłaszcza to zdjęcie w kościele z perspektywą 😉 super :)

  4. dziekuje! :) alez Wy mili dla mnie 😉 z moim optymizmem to nie przesadzajcie :d mysle, ze do wiosny trzeba zaczekac 😉
    Tak czy inaczej dziekuje za mile slowa i za odwiedzanie mojego bloga, za pamiec…

    Pozdrawiam Was bardzo serdecznie!
    iulia 😉

    PS
    tak patrze,ze oczepiny mi umknely w tym pokazie 😉

  5. Sławek święta racja ja bym się znalazł:) A na warsztaty optymizmu by Julia Molner to pewnie miejsc by zabrakło;)

  6. pieknie! kadry, obrobka i w ogole wsio 😉 Moze jakies warsztaty zaczniesz prowadzic? Chetni na pewno by sie znalezli!

  7. Miło mi się to ogląda, zwłaszcza poprzez sentymentalny dla mnie wymiar tych fotografii, piękne miejsca, prawda? :) Ale i zdjęcia piękne.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*