Ania i Marek…

…napisalabym wiele ale znow sie powtorze 😉 i znow niektorych krew zaleje :d
no ja przepraszam ale musze…no musze… tz chce 😉 Ania i Marek to kolejna przemila Para. Nie wiem czym sobie zasluguje na to, ze tyle magicznych Par do mnie trafia, ze mnie wybieraja…
W wiekszosci przypadkow sluby, ktore fotografuje roznia sie warunkami zastanymi ale Pary mam niezwykle! Moim marzeniem jest zeby tak zostalo 😉
Urzeklo mnie to jak Ania i Marek dbali o mnie w dniu wesela, jak ciagle pytali czy mi czegos nie brakuje. Jak sie starali w dniu pleneru…
Wiele maili od Ani dostalam i nawet nie wiem co tu wkleic i czy w ogole 😉
a moze kawaleczek 😉
„Julia jesteś wielka :) Te zdjęcia są przecudowne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”
fizycznie chce byc mala 😉
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Ania, jako jedyna Panna Mloda, czytajac mojego bloga zdecydowala sie na brak koleczka podczas oczepin 😉 Aniu, wielkie dzieki!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

moj ukochany las 😉 kabacki
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Ania jest pelna uroku, kobiecosci, radosci…
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

nie nie… do Asi Siwiec jest mi piekielnie daleko… ale marzyc mozna, prawda? 😉 a wlasnie! w dzien tego pleneru Asia mnie odwiedziala i miala okazje poznac Anie i Marka 😉
Image Hosted by ImageShack.us

no i moje kawiarniane… bo bez tego to nie byloby julki 😉
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Aniu i Marku,
dziekuje za piekne chwile spedzone razem a przede wszystkim za to, ze Wam sie chcialo 😉

Related Posts with Thumbnails

12 comments

  1. bardzo Wam wszystkim dziekuje!
    Serdecznie Was pozdrawiam! 😉
    julia

  2. na bloga trafiłam przez przypadek, ale od razu dodałam do ulubionych. i będę odwiedzała. bo tam boskich zdjęć już dawno nie oglądałam. cały dzień zajęło mi przeczytanie całego bloga i przejrzenie zdjęć. Super jak widać emocje na Twoich zdjęciach 😉 możesz moim małym guru zostać 😉 pozdrawiam

  3. nie wiem ,czym sie tak wszyscy podniecaja, uwazam ze calość jest porażka fotograficzna niestety!!!

  4. ach!! schody..schody. i kawiarniane !! i cała reszta !!

  5. Jeszcze raz dzięki Julia za te cudowne zdjęcia :)
    całuję :*

  6. po raz kolejny genialnie, pełen zachwyt. Pozdrawiam

  7. Prześwietne są te Twoje zdjęcia:) I "ślubowe", i weselne, i ubieraniowo-malowaniowe a plenerowe to już nic nie powiem:)

  8. cha cha fajnie cię było widzieć w akcji plenerowej :-)
    oczywiście cały materiał wyśmienity!

    julia jest mi niezmiernie miło, że tak mi schlebiasz, ale to ja życzyłabym sobie zrobić tak piękne zdjęcie, jak twoje schodowe!

    pozdrawiam serdecznie twoją wdzięczną parę, kingę :-)
    i ciebie!!!!

  9. Jak zwykle VERY NICE(powiedziane tonem Borata) :)

  10. No i co mam Ci napisać? Że dla takich zdjęć mogłabym znów wyjść za mąż? No dobra-mogłabym! :-)

  11. no to teraz będzie wyliczanka tych, które mi się naj :)
    pierwsze otwierające, i kot, i ryż, i otwarte drzwi samochodu, i zmysłowy taniec Panny Młodej z dziewczyną, i zdjęcie przy drzewie przez krzewy, i wchodzenie na schody, i schody a la Asia Siwiec [pozdrawiam :)]…
    i pięknego rudzielca imieniem Julia pozdrawiam również :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*